Tuesday, October 23, 2012

Package from Grandma♥

I got a package from my grandma!♥ It warmed my heart so much!
Also the letter she send me. Thank you!♥
And in honor of her, I'm gonna response it in Danish!

Kære farmor!♥
Tusind tak for din pakke! er så glad for tørklædet!
og hvor er det en fed detalje med det karry der.
Jeg kan sagtens læse skråskrift, og din er en af de nemme :)
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme hjem og se jer alle igen.
Det er møg ærgeligt at jeg ikke kunne være der på familieweekeden,
men sådan er det jo :) 
Hvor er det fedt at I har været i Tjekiet! og godt at alle var glade :)
Gid det var mig, det var sikkert dejligt varm♥
Her er godt nok koldt her, og vinteren er ikke engang kommet..
Jeg er rigtig glad for min familie og skolen er fin nok :)
men org.. hvor jeg dog savner jer alle sammen og Damark!
Glæder mig til at komme hjem til en god omgang mad hos Farmor :)
Hils Anton og alle andre på din vej mange gange!

Knus Camilla♥
_____________________________________________________


Lavede en dansk lagkage til min værtsbror Brian Call!!:)
Så awesome! Håber den smager godt :O
Og endnu engang..
Tillykke med fødselsdagen Brian!!!:)
Made a Danish Birthday-cake for Brian's birthday!!:)
Hope it'll taste good :O
And one more time..
HAPPY BIRTHDAY Brian Call!!!:)


So.. we tasted the cake, and it turned out really well..
I can tell that there's no more cake left and everybody loved it!
Brian (who was the birthday kid) doesn't really like cake that much,
but he loved my danish birthday-cake and ate 2 slices :)
Taylor (neighbour boy) have never ate all of the food on the plade,
but he did that, for the first time today :)

No comments:

Post a Comment